Με απόφαση του Δημάρχου Κηφισιάς Γιώργου Θωμάκου κλειστοί θα παραμείνουν τη Πέμπτη 10/03/2022 οι Δημοτικοί και Ιδιωτικοί Παιδικοί και Βρεφονηπιακοί Σταθμοί του Δήμου Κηφισιάς εξαιτίας της πρόγνωσης εντόνων και επικινδύνων καιρικών φαινομένων χιονόπτωσης και παγετού, για την ασφάλεια των παιδιών και των μετακινήσεων.
Η λειτουργία την Παρασκευή 11/03, θα εξεταστεί το απόγευμα της Πέμπτης.
Δείτε τη σχετική απόφαση (εδώ)
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
19/07/2023 ΑΝΘΟΚΟΜΙΚΗ
- ‹ προηγούμενη
- 174 από 749
- επόμενη ›







