Στην κατάμεστη αίθουσα εκδηλώσεων στην Βίλα Μπότση πραγματοποιήθηκε η κοπή της βασιλόπιτας του Συλλόγου Εργαζομένων του Δήμου Κηφισιάς.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκε και χαιρέτησε ο Δήμαρχος Κηφισιάς Γιώργος Θωμάκος καθώς και μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου Κηφισιάς.


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
25/06/2025 Αθλητισμός και Νέα Γενιά
25/06/2025 Αθλητισμός και Νέα Γενιά
25/06/2025 Επιχειρηματικότητα
25/06/2025 Πολιτισμός, ΚΕΜΜΕ

25/06/2025 Τεχνικά Έργα

25/06/2025 Τεχνικά Έργα
- ‹ προηγούμενη
- 51 από 749
- επόμενη ›




