Στην κατάμεστη αίθουσα εκδηλώσεων στην Βίλα Μπότση πραγματοποιήθηκε η κοπή της βασιλόπιτας του Συλλόγου Εργαζομένων του Δήμου Κηφισιάς.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκε και χαιρέτησε ο Δήμαρχος Κηφισιάς Γιώργος Θωμάκος καθώς και μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου Κηφισιάς.


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
13/06/2025 Υγεία, Κοινωνική Μέριμνα
13/06/2025 Αθλητισμός και Νέα Γενιά
13/06/2025 Παιδεία, Κοινωνική Μέριμνα

13/06/2025 Τεχνικά Έργα
12/06/2025 Πολιτισμός
- ‹ προηγούμενη
- 56 από 749
- επόμενη ›




