Ομορφαίνουμε και πρασινίζουμε τις σχολικές αυλές
23/05/2018 |
Με πολλή διάθεση και χαρά τα αρμόδια συνεργεία του Δήμου Κηφισιάς ομορφαίνουν και πρασινίζουν τις αυλές των σχολείων μας.
Εργασίες φύτευσης και τοποθέτησης αυτόματου ποτίσματος πραγματοποιήθηκαν στα εξης σχολικά συγκροτήματα:
7ο και 10ο Νηπιαγωγείο Κηφισιάς
3ο και 9 Νηπιαγωγείο Κηφισιάς
2ο Νηπιαγωγείο Κηφισιάς
5ο Νηπιαγωγείο Κηφισιάς
2ο Δημοτικό Σχολείο Κηφισιάς
4ο Δημοτικό Σχολείο Κηφισιάς
8ο Δημοτικό Σχολείο Κηφισιάς
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
01/08/2024 Κοινωνική Μέριμνα
29/07/2024 Κοινωνική Μέριμνα, Υγεία
26/07/2024 Πολιτισμός
24/07/2024 Πολιτική, Πολιτισμός
- ‹ προηγούμενη
- 132 από 749
- επόμενη ›







