Ο Δήμαρχος Κηφισιάς Βασίλης Ξυπολυτάς, ο Πρόεδρος Χρήστος Λούμπιας και τα μέλη της Επιτροπής του Κ.Ε.Μ.Μ.Ε (Κέντρου Έρευνας και Μελέτης της Μικρασιατικής Ερυθραίας) σας προσκαλούν στην καθιερωμένη κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας την ΚΥΡΙΑΚΗ, 26 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2025 και ώρα 18:00, στη Βίλλα Μπότση (Σαπφούς 3-5, Νέα Ερυθραία)
Ερυθραιώτικα κάλαντα και τραγούδια θα αποδώσουν οι γυναίκες του Χορευτικού Ομίλου Νέας Ερυθραίας.
Πληροφορίες: τηλ. 2106206190
Η παρουσία σας θα είναι ιδιαίτερη τιμή και χαρά για μας.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
04/11/2024 Περιβάλλον - Πράσινο
04/11/2024 Πολιτική Προστασία, Περιβάλλον - Πράσινο
01/11/2024 Αθλητισμός και Νέα Γενιά
30/10/2024 ΚΕΜΜΕ
29/10/2024 Πολιτική Προστασία, Περιβάλλον - Πράσινο
- ‹ προηγούμενη
- 119 από 749
- επόμενη ›






