Μια υπέροχη εθελοντική δράση, πραγματοποιήθηκε στο Κοινωνικό Παντοπωλείο Ν. Ερυθραίας, στις 20 & 27 Μαρτίου από την κα Λαμπίδη και τους μαθητές των εκπαιδευτηρίων "Αθηναϊκή Αγωγή".
Μαθητές και μαθήτριες της Γ΄ Γυμνασίου με χαρά και ενθουσιασμό, μεριδοποίησαν και συσκεύασαν γεύματα για τους ωφελούμενους του Κοινωνικού Συσσιτίου του Δήμου Κηφισιάς, παρουσία της Αντιδημάρχου Κοινωνικών Υπηρεσιών Μαρίας Κεφαλά - Σαλματάνη.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
20/08/2025 ΚΕΜΜΕ
13/08/2025 Περιβάλλον - Πράσινο
12/08/2025 Περιβάλλον - Πράσινο
11/08/2025 Πολιτική Προστασία
09/08/2025 Πολιτική Προστασία
08/08/2025 Πολιτική Προστασία
- ‹ previous
- 34 of 749
- next ›






