Συνεχίζεται η εκτέλεση του έργου “Ανύψωση φρεατίων αγωγών αποχέτευσης σε οδούς του Δήμου Κηφισιάς” βάσει μελέτης της Τεχνικής Υπηρεσίας . Γίνεται ανύψωση της στάθμης φρεατίων ομβρίων και ακαθάρτων τα οποία έχουν διαπιστωθεί σε χαμηλότερο υψόμετρο σε σχέση με αυτό του οδοστρώματος ή του πεζοδρομίου. Με την ανύψωση των φρεατίων επιτυγχάνεται η ασφαλής διέλευση οχημάτων και πεζών δεδομένου ότι επισκευάζονται οι φθορές οδοστρώματος ή πεζοδρομίου.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
14/05/2025 Αθλητισμός και Νέα Γενιά, ΑΝΘΟΚΟΜΙΚΗ
14/05/2025 Αθλητισμός και Νέα Γενιά
14/05/2025 Παιδεία
13/05/2025 ΑΝΘΟΚΟΜΙΚΗ
13/05/2025 ΑΝΘΟΚΟΜΙΚΗ
13/05/2025 Υγεία, ΑΝΘΟΚΟΜΙΚΗ
- ‹ προηγούμενη
- 70 από 749
- επόμενη ›







