Συνεχίζεται η εκτέλεση του έργου “Ανύψωση φρεατίων αγωγών αποχέτευσης σε οδούς του Δήμου Κηφισιάς” βάσει μελέτης της Τεχνικής Υπηρεσίας . Γίνεται ανύψωση της στάθμης φρεατίων ομβρίων και ακαθάρτων τα οποία έχουν διαπιστωθεί σε χαμηλότερο υψόμετρο σε σχέση με αυτό του οδοστρώματος ή του πεζοδρομίου. Με την ανύψωση των φρεατίων επιτυγχάνεται η ασφαλής διέλευση οχημάτων και πεζών δεδομένου ότι επισκευάζονται οι φθορές οδοστρώματος ή πεζοδρομίου.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
12/05/2025 Αθλητισμός και Νέα Γενιά
12/05/2025 Περιβάλλον - Πράσινο
12/05/2025 Πολιτισμός, Παιδεία
12/05/2025 Περιβάλλον - Πράσινο

12/05/2025 Τεχνικά Έργα
12/05/2025 Πολιτισμός
- ‹ προηγούμενη
- 71 από 749
- επόμενη ›




